Oplevelsesøkonomi, Jørgen Ole Bærenholdt & Jon Sundbo,
€75,00
Beskrivelse
Oplevelsesøkonomi, Jørgen Ole Bærenholdt & Jon Sundbo, emne: økonomi
Oplevelsesøkonomi - produktion, forbrug, kultur
Indhold:
Den mangfoldige oplevelsesøkonomi / Jon Sundbo og Jørgen Ole Bærenholdt.
Oplevelsens psykologiske struktur / Christian Jantzen og Mikael Vetner. Tove A. Rasmussen:
Oplevelsesøkonomien og dens grænser. Lars Fuglsang: Flow-miljøer i oplevelser: publikums position i nye innovationsdynamikker.
Innovation i oplevelsesøkonomiens virksomheder - Schumpeters innovationsteorier relateret til to organisatoriske felter: musikindustri og sport / Per Darmer og Lars Bo Hansen.
Ledelse af mennesker i oplevelsesvirksomheder / Peter Hagedorn-Rasmussen og Jon Sundbo.
Ledelsesroller i oplevelsesøkonomien - at være eller ikke at være teaterchef, det er spørgsmålet / Lars Lindkvist og Olle Duhlin.
Jørgen Ole Bærenholdt: Transaktioner: medarbejdere og oplevelser i kulturøkonomien.
Kjell Arvidsson: Pladeselskaber i Sverige - forretning i forandring?
Professionalisering i den danske filmindustri: Det Danske Filminstitut / Per Darmer ... et al..
Turisters oplevelser - mellem mobil selvskabelse og campinglivets \'frihed fra oplevelser\' / Bodil Stilling Blichfeldt, Anna Lund Jensen og Janne J. Liburd. Adventure tourism: den grænseoverskridende leg med risiko / Reidar J. Mykletun og Szilvia Gyimóthy. Erika Andersson Cederholm:
At \"bare være\" - ægthed, relationer og intimitet i oplevelsesindustrien.
Kenneth Hansen: Design af oplevelser. Lena Mossberg: At skabe oplevelser ved hjælp af storytelling
Forlag: Samfundslitteratur
345 sider. Illustreret i s/h
Bogen er i megetfin stand.
Bud er velkomne.